My followers

Thursday, October 9, 2014

Herba Cordyceps

Assalamualaikum rakan-rakan semua,

Rasa dah lama tak menulis dekat blog ni, tapi hari ni terpanggil untuk menulis tentang satu produk yang baik untuk perkongsian ilmu bersama sahabat-sahabat. Saya baru mendengar kelebihan tentang satu product kesihatan yang baru sahaja bertapak di Malaysia. Produk itu dinamakan produk Codi daripada herba china yang diberi nama Cordyceps. Herba ini telah dibawa masuk oleh sebuah syarikat Asian Herbal Biotech(AHB) Sdn Bhd. Terdapat 10 produk yang berbeza dalam produk ini. antara kelebihan produk ialah:


1. Antioksidan & anti-radang
2. Menyelaraskan tekanan darah & kolestrol
3. Membantu fungsi jantung, hati, pancreas & buah pinggang
4. Memperbaiki fungsi paru-paru (asma)
5. Menguatkan sistem keimunan
6. Meningkatkan ingatan & mencegah penyakit nyanyuk
7. Melambatkan proses penuaan
8. Mempercepatkan penyembuhan penyakit
9. Meningkatkan tenaga & stamina
10. Meningkatkan tenaga seksual (lelaki & perempuan)



Herba ini telah ditisukulturkan dengan kaedah bioteknologi yang canggih untuk menghasilkan lebih banyak produk berkualiti dengan harga yang murah. Melalui produk ini ramai pengguna yang telah sembuh daripada penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, kanser kulit dan sebagainya kerana proses molekul air yang berbentuk hexagonal menyerupai air zam-zam, bahan antioksidan, antitumor dan anticancer.



Ramai yang masih belum tahu tentang produk yang baik ini, kepada sesiapa yang ingin mengetahui boleh hubungi saya untuk penerangan lanjut di talian 0136019630. Ada seminar tentang pengenalan produk setiap hari Rabu Malam jam 9 malam di Asian Herbal Biotech Subang Jaya. Selain itu, syarikat AHB juga menyediakan peluang menjadi usahawan jika mendaftar sebagai ahli.











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...